به گزارش «خودروشناس»، حسن حسین آبادی با اشاره به طرح پیش فروش 50 هزار خودرو که از سوی گروه خودروسازی سایپا در روزهای اخیر انجام شده، گفت: با توجه به شرایط بازار و درخواست های متعدد جهت خرید خودرو از سوی مردم، پیش بینی می شد که حجم مراجعین به سایت اینترنتی جهت ثبت نام بسیار زیاد باشد و بر همین اساس شرایط زیرساختی و فنی سایت و همچنین فرآیند ثبت نام به نحوی آماده سازی شد که مشتریان محترم بتوانند بدون مشکل و در کمترین زمان نسبت به ثبت نام محصول مورد نظر اقدام کنند.در همین راستا انتخاب نمایندگی مورد نظر به منظور تحویل خودرو از حالت اجباری خارج شده و امکان انتخاب نمایندگی در روزهای پس از ثبت نام و در آرامش و دقت بیشتر فراهم شد.
وی افزود: پس از انجام خرید محصولات توسط مشتریان، به صورت اتوماتیک و بر اساس اطلاعات درج شده پیامک تایید خرید و دریافت رمز ورود به سایت سایپا جهت پیگیری مراحل فروش ارسال می شود.
قائم مقام رئیس مرکز استراتژیک گروه سایپا تصریح کرد: پیامک ارسالی تا 48 ساعت بعد از فرآیند فروش برای مشتریان ارسال می شود و خوشبختانه تاکنون 2 سوم ثبت نام شدگان موفق به دریافت پیامک و ثبت نمایندگی مورد نظر و ورود به سایت جهت تکمیل فرآیند ثبت نام شده اند.
وی افزود: در طرح های گذشته جهت تکمیل فرآیند فروش، بر روی سایت سایپا آیکنی با عنوان مشتری وجود داشت که در این طرح پیش فروش برای راحتی بیشتر مشتریان و انتخاب نمایندگی مورد نظرشان، آیکن جدیدی با عنوان نمایندگی ایجاد شده که مشتریان محترم می توانند جهت انتخاب نمایندگی مورد نظر خود با رمز دریافت شده به راحتی وارد سایت شوند.
حسین آبادی با تاکید بر اینکه مشتریان محترم به هیچ عنوان نگرانی بابت عدم ثبت نمایندگی نداشته باشند گفت: ممکن است بعضی از مشتریان در زمان ثبت نام نشانی ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را به اشتباه وارد کرده باشند و بر همین اساس تاکنون نتوانسته باشند رمز ورود دریافت و نمایندگی مورد نظر خود را معین کنند، به این منظور اگر تا 10 روز پس از ثبت نام از طرف مشتری نمایندگی مشخص نشود، سیستم به صورت اتوماتیک و بر اساس نشانی اعلام شده، نمایندگی نزدیک را انتخاب و اعلام خواهد کرد.