بهزاد پناهی در بازدید از نمایشگاه قطعات خودرو با بیان این مطلب افزود: مطلوبیت نشان سایپا و اعتماد مشتریان به آن را امانتی گران بها میدانیم و تأمین قطعات یدکی را به گونهای پیش میبریم که خدشهای به اعتماد و اطمینان مشتریان وارد نشود.
وی ادامه داد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، اولویت تامین از شرکتهای داخلی تعریف شده است.
مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به اهمیت نقش تامین قطعات یدکی در فرآیندهای خدماتی و بازرگانی شبکه خدمات پس از فروش، افزود: ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به خودرو و ارتقاء و بهبود مستمر کیفیت خدمات و قطعات، الزامات و ابزارهایی نیاز دارد که یکی از مهمترین آنها وجود قطعات یدکی با کیفیت و قیمت مطلوب در دسترس مشتریان است.
پناهی درباره تلاش برای رفع نیازهای خدماتی و تجاری خودروهای سواری گروه سایپا توضیح داد: زنجیره فعالیت بازرگانی سایپایدک که از بازاریابی و سفارش گذاری قطعات آغاز و با تامین و توزیع تکمیل میشود، بایستی اهداف شرکت را در دو بعد خدمات و بازرگانی پوشش دهد.
وی گفت: برای تحقق رسالت شرکت در حوزه خدمات پس از فروش، فرآیند برنامهریزی، تأمین و توزیع قطعات به نحوی شکل میگیرد که قطعه در کمترین زمان ممکن برای پوشش نیاز شبکه در اختیار مشتری قرار گیرد.
مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه در کنار رسالت خدمات، برای تحقق اهداف تجاری شرکت نیز اقدامات جدی و مؤثری جهت ارتقاء زنجیره تامین و فرآیند بازرگانی قطعات انجام شده است، افزود: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار دارد و در این زمینه اقدامات موثری برای رشد و ارتقاء کیفی قطعات در حال تامین، صورت پذیرفته است به نحوی که قطعات الزاما میبایست بر اساس استانداردهای مورد تائید تامین شوند.
مدیرعامل سایپایدک به تاثیر تحریمها بر واردات قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده ناشی از تحریمهای یکجانبه در حوزه مبادلات بانکی بینالمللی، حمل و نقل و سایر حلقههای زنجیره تامین خارجی، تلاش می کنیم با پیشبینیهای لازم، به کارگیری توان کارشناسی و ارائه راهکارهای خلاقانه، عمده تهدیدهای این مسیر را به فرصت تبدیل کرده و از توان تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم.
انتهای پیام/