به گزارش «خودروشناس»، فروش این خودروساز محبوب در مقایسه با سال ۲۰۱۷ افزایش ۵۱ درصدی داشته که عرضه شاسیبلند «اوروس» در ماه جولای نقش مهمی در این بهبود فروش ایفا کرده است. در سال ۲۰۱۸ تعداد یک هزار و ۷۶۱ دستگاه از این شاسیبلند اسپورت به مشتریان در سراسر جهان تحویل داده شد. اوراکان و آونتادور هم فروش خوبی را تجربه کردهاند. فروش اوراکان ۱۰ سیلندر با افزایش ۵ درصدی به ۲هزار و ۷۶۰ دستگاه رسید درحالیکه آونتادور هم به دست یک هزار و ۲۰۹ نفر از مشتریان رسیده و حاکی از بهبود فروش ۳ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ است. با وجود ۱۵۷ نمایندگی رسمی در ۵۰ کشور جهان، آمریکا بزرگترین بازار محصولات این خودروساز ایتالیایی در سال ۲۰۱۸ بوده است. تعداد یک هزار و ۵۹۵ دستگاه از محصولات لامبورگینی در این کشور فروخته شد. لامبورگینی در بریتانیا و ژاپن نیز فروش ۳۶۳ و ۵۵۹ دستگاهی داشته است.
انتهای پیام/