به گزارش «خودروشناس»، 600LT اسپایدر همچون دیگر مدل های Longtail در تعداد محدود ساخته می شود اما دقیقا مشخص نیست که به چه تعدادی محدود می شود. این خودرو هم چنین بسیار سبک تر از مدلی است که بر أساس آن ساخته شده است.
این خودرو با تجهیز به تمام آپشن های سبک همچون رینگ های تیتانیومی و صندلی های مسابقه ای فیبر کربنی، تریم داخلی و منحنی های روی گلگیرها، دارای وزن 1297 کیلوگرم یا 100 کیلوگرم کم تر از 570S اسپایدر است.
این مدل اسپایدر دارای بسیاری از عناصر بدنه فیبر کربنی مشترک با 600LT کوپه از جمله باله عقب ثابت، تایرهای Pirelli P-Zero Trofeo R و فرمان تیون شده است.
کسانی که بخواهند وزن این خودرو را کم تر کنند می توانند سیستم های کنترل دما و صوتی آن را نیز حذف کنند اگرچه حذف تهویه هوا در جاهایی مثل استرالیا کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. این مدل اسپایدر با سقف تاشوی برقی و إصلاحات ساختاری متعدد، حدود 50 کیلوگرم سنگین تر از 600LT کوپه است.
این خودرو به لطف اگزوز کوتاه تر، سیستم خنک کننده ارتقا یافته و نرم افزار اصلاح شده، دارای موتور 3.8 لیتری تواین توربو V8 است که قدرت 441 کیلووات و گشتاور 620 نیوتون متر تولید می کند.
600LT اسپایدر به تجهیز به گیربکس هفت سرعته دو کلاجه دارای شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه است و بیشینه سرعت 324 کیلومتر بر ساعت با سقف بسته و 315 کیلومتر بر ساعت با سقف باز است.