به گزارش «خودروشناس»، ZL11LE که قبلا تنها با گیربکس دستی موجود بود، با این گیربکس اتوماتیک جدید 0.5 ثانیه سریع تر از نسخه دستی خود شده است.
این امر می تواند کمک کند تا شورولت کامارو ZL11LE بتواند با موستانگ GT500 رقابت کند که به تازگی در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شده است. البته برخلاف کامارو، این مدل موستانگ هرگز نمی تواند به مشتریان آپشن گیربکس دستی را ارائه دهد.
دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و سیستم مدیریت کشش این خودرو نیز به منظور تطبیق با گیربکس 10 سرعته، تغییر یافته اند.
هم چنین لازم به ذکر است که کامارو ZL11LE مدل 2019 طراحی بدنه قدیمی تر و پیش از به روز رسانی خود را حفظ کرده است که بی شک جذاب تر است.
انتهای پیام/