به گزارش «خودروشناس»، نسل جدید فولکسواگن «لاویدا» از ماه ژوئن ۲۰۱۸ به بازار چین عرضه شد و افزایش فروش چشمگیری را تجربه کرد، اما فروش کلی آن در این سال ۶/ ۲ درصد کاهش داشته است. با این حال لاویدا بهدلیل کاهش فروش «هاوال اچ۶» و «وولینگ هونگگوانگ»، خود را به صدر جدول رسانده و عنوان پرفروشترین خودروی بازار چین در سال ۲۰۱۸ را با فروش بیش از ۵۰۳ هزار دستگاهی به خود اختصاص داده است. همچنین سدان کامپکت ژاپنی «نیسان سلفی» طی سال ۲۰۱۸ در چین عملکرد فوقالعادهای داشته و فروش آن با افزایش چشمگیر ۹/ ۱۸ درصدی به ۴۸۱ هزار دستگاه رسیده است. سلفی با این افزایش فروش خود را از جایگاه پنجم به دوم رسانده است.
انتهای پیام/