به گزارش «خودروشناس»، سوپرا GT4 که توسط Gazoo Racing، تیم مسابقه ای اروپایی تویوتا و با در نظر گرفتن سری مسابقات GT4 FIA ساخته شده است، از رینگ های 18 اینچی پنج پره مسابقه ای OZ بهره می برد.
سیستم تعلیق این خودرو نیز دارای کمک فنرهای مسابقه ای و نوارهای ضد چپ کردن است در حالی که ترمزهای آن نیز از برمبو گرفته شده اند.
این خودرو به دیفیوزر جلو و باله عقب منحصر به فرد مجهز شده که به جای فیبر کربنی، به منظور کاهش تاثیرات زیست محیطی از مواد کنفی و کتانی ساخته شده اند.
نیروی این خودرو از موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش خطی همتای جاده ای آن تامین می شود. در حالی که این موتور هنوز به گیربکس اتوماتیک متصل است، به ECU جدید و دیفرانسیل لغزش محدود نیز مجهز شده است.
در حالی که هنوز قدرت و گشتاور این خودرو مشخص نشده، تویوتا اعلام کرده که GT4 کانسپت دارای مخزن سوختی آماده برای موتوراسپرت و سیستم سوخت گیری سریع به سبک مسابقات است.
طبیعتا، کابین این خودرو نیز به ساده ترین شکل ممکن درآمده و از رول کیج استاندارد FIA، کپسول إطفاء حریق و صندلی های bucket بهره می برد.
این خودروساز اعلام کرده قبل از تصمیم گیری در مورد ساخت این خودرو در آینده، تمایل مشتریان بالقوه به سوپرا GT4 کانسپت را ارزیابی خواهد کرد.
انتهای پیام/