به گزارش «خودروشناس»، بر این اساس خودروسازان آلمانی تصمیم گرفتهاند ابعاد مخزنی را که بهنام Adblue شناخته میشود، کاهش دهند و البته برخی از فیلترها را از مخازن خودروهای بنزینی حذف کنند.«ادبلو» راهکاری برای کاهش نیتروژناکسید موتورهای دیزلی با استفاده از ترکیب اوره در آب است.
بامو در مورد این موضوع اعلام نظر نکرده اما گروه دایملر تاکید کرد که در حال همکاری با مسوولان اروپایی برای بررسی این روند است. فولکسواگن نیز اعلام کرده که در حال همکاری با مسوولان مربوطه است. همکاریهای استراتژیک بین خودروسازان آلمانی چیز غیرمعمولی نیست، اما در حال حاضر آنها متهم به همکاری در راستای عملی خلاف قوانین شدهاند و در واقع میتوان انتظار داشت که در صورت اثبات آن باید ۱۰درصد از درآمد جهانی خود را صرف پرداخت این جریمه کنند.
انتهای پیام/