به گزارش «خودروشناس»، این خودرو که در یک روز بارانی در اروپا دیده شده تفاوت زیادی با واگن های آئودی اسپرت قبلی ندارد اما پوشش استتاری بیش تری در مقایسه با خودروی فاش شده در ژوئن سال گذشته دارد. در قسمت جلوی این خودرو، جلوپنجره ای عریض با همراه هواکش های لبه دار تعبیه شده در حالی که چراغ های جلوی آن شبیه به A6 اصلی هستند.
گلگیرهای این خودرو به طور قابل توجهی برجسته تر شده اند و زیر پوشش استتاری آن رکاب های کناری جذاب تری پنهان شده اند. اگرچه تضمینی نیست که رینگ های این مدل درز کرده به تولید برسند اما ترمزهای بزرگ پشت آن ها احتمالا از عناصر تولیدی این خودرو هستند.
در قسمت پشت این خودرو یک دیفیوزر روی سپر عقب به همراه لوله اگزوزهای بیضی شکل بزرگ تعبیه شده است. نواری کرومی چراغ های عقب این خودرو را به یک دیگر متصل کرده و یک اسپویلر نیز روی در صندوق عقب آن قرار دارد.
مشخص نیست نیروی RS6 چگونه تامین می شود اما گمان می رود یک موتور تواین توربوشارژ V8 برای آن تعبیه شود. شایعه شده است که این موتور با نسخه به کار رفته در بنتلی کانتیننتال GT V8 تازه معرفی شده مشابه خواهد بود.
این موتور در کانتیننتال GT V8 قدرت 405 کیلووات و گشتاور 770 نیوتون متر تولید می کند. گفته می شود نیرومحرکه هیبریدی پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid نیز در این مدل ارائه خواهد شد.
هنوز زمان رونمایی این خودرو اعلام نشده اما احتمالا نمایشگاه خودروی فرانکفورت زمان مناسبی برای آن خواهد بود.