به گزارش «خودروشناس»، با اینکه نسخه تولیدی در مقایسه با نمونه مفهومی بسیار ساده سازی شده، اما باز هم جذاب است. فولکس سعی کرده تا اورهنگ کمی را در عقب و جلو برای ترامونت ایکس طراحی کند و برای افزودن چاشنی جذابیت به آن، سقف را در قسمت عقب به صورت شیبدار طراحی کرده است. ضمن اینکه یک اسپویلر زیبا در پروفیل عقب نیز جانمایی کرده است. جلوپنجره بزرگ نسخه مفهومی این خودرو با چراغهای LED ردیفی آن جای خود را به یک جلوپنجره سادهتر با خطوط افقی کرومی داده است.
نکات بارز دیگر طراحی این خودرو، جلوپنجره قسمت پایینی پوزه، اگزوزهای دوگانه یکپارچه در عقب و رینگهای 21 اینچی آلومینیومی 10 پره هستند که چهره ترامونت را جذاب و زیبا کردهاند. فولکس در این لحظه تصویری را از درون کابین این خودرو منتشر نکرده، اما اظهار کرده که کابین ترامونت دارای پنج صندلی بسیار راحت بوده و ظرفیت جابهجایی پنج سرنشین را دارد. در روی داشبورد این خودرو هم یک نمایشگر 10.25 اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر 9.2 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعرسانی در میان داشبورد جانمایی شده است.
در این لحظه هیچ اطلاعات دقیقی از پیشرانه این خودرو در دسترس نیست، ولی نشان V6 و 4Motion حاکی از این میتواند باشد که قلب تپنده ترامونت همان پیشرانه 3.6 لیتری فولکس با بیشینه قدرت 276 اسببخار و بیشینه گشتاور 360 نیوتنمتر است که از طریق سیستم 4Motion قدرت آن به هر چهار چرخ منتقل میشود.
فولکس قصد دارد که فروش این اسیووی کوپه را از ماه می در چین آغاز کند و صرفا قصد فروشش در چین را دارد. اما ممکن است به زودی آن را به طور گسترده در سایر بازارهای دنیا نیز عرضه کند.