به گزارش «خودروشناس»، این زیربرند گروه دایلمر تا به امروز به تولید خودروهای سریع و قدرتمند شهرت داشته و هم اکنون هم دو پیشرانه هیبریدی شش سیلندر با کد 53 و دیگری پیشرانه فرمولا1 ابرخودروی "وان" را در سبد بخش الکتریکی سازی شده خود دارد.
اما ظاهرا AMG پیشرانههای هیبریدی دیگری را دست توسعه دارد. این کمپانی به تازگی از مرسدس AMG GLS پرده برداشته و این اسیووی بزرگ را به یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربو در کنار یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی تجهیز کرده است. در این راستا مدیرعامل AMG قویا بیان کرده که هیچ عقبگردی وجود نخواهد داشت و از سال 2021 هر محصولی که با برند AMG معرفی شود، قطعا الکتریکی سازی شده است.
کمپانی AMG قصد دارد تا پیشرانه مرسدس AMG GT مفهومی را که در سال 2017 رونمایی شده بود، به تولید برساند. ظاهرا این اتفاق طی سالهای پیش رو خواهد افتاد و AMG سعی دارد تا قدرت 805 اسببخاری این سیستم هیبریدی را در نسخه تولیدی همچنان حفظ کند. گرچه هم اکنون نسخه AMG GT63 s پرچمدار نسخههای این خودرو است، اما AMG برای رقابت با پورشه پانامرا هیبریدی و آئودی RS7 هیبردی، نیاز به یک نسخه هیبریدی هم دارد.
مرسدس و AMG در حال بازنشست کردن پیشرانه 12 سیلندرشان هستند، اما مهندسین این کمپانی قصد دارند تا یک پیشرانه هیبریدی هشت سیلندر را جایزگین پیشرانه 12 سیلندر مدلهای با کد "65" کنند و معتقد هستند که سطح قدرت و گشتاور این پیشرانه به مراتب از پیشرانه 12 سیلندر پیشین بالاتر است.
انتهای پیام/