به گزارش «خودروشناس»، Natalie Roe، مدیر بازاریابی نیسان در آمریکای شمالی طی مصاحبه ای اظهار داشت: "ما همیشه با اتحاد رنو- نیسام- میتسوبیشی کار می کنیم." کار کردن با یک اتحاد ثبت شده بسیار متفاوت از یک پروژه یگانه است اما علاوه بر این، نیسان تمایل دارد همه چیز را در خانواده این برند حفظ کند.
Kyle Torrens، سخن گوی این برند اظهار داشت: "این DNA نیسان و میراث آن است که همه چیز را برای خود نگه دارد."
به نظر می رسد این صحبت ها به خودروسازانی از جمله خودروسازان ژاپنی دلالت دارد که معمولا نیاز دارند برای تولید محصولات ممتاز یک شریک داشته باشند. از جمله تویوتا و سوبارو با همکاری یک دیگر دوقلوهای 86 و BRZ را ساختند و مزدا و فیات کرایسلر، میاتا و فیات 124 اسپایدر را ساختند. اخیرا نیز بی ام و با همکاری تویوتا، سوپرای جدید را ساخته است. هوندا نیز توافقی با جنرال موتورز امضا کرده تا تکنولوژی سلول سوختی هیدروژنی را توسعه دهد که البته به خودروهای اسپرت ربطی ندارد.
گذشته، حال و آینده نیسان در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 به طور کامل به نمایش درآمد. علاوه بر رونمایی نیسان 370Z و نیسان GT-R 50th Anniversary Editions، مدل های نمادین تاریخی همچون Calsonic GT-R شماره 12 از دهه 1990 و Skyline 2000GT-R Racing کانسپت دهه 1970 نیز در این نمایشگاه حضور داستند. هم چنین خودروی مسابقه ای فرمول E نیسان و NISMO Leaf RC 2.0 کانسپت تمام برقی نیز از دیگر مدل های نیسان در این نمایشگاه بودند.
Roe در مورد آینده برقی سازی در این خودروسازی اظهار داشت طرفداران عملکرد نیسان آماده پذیرش برقی سازی هستند.
وی گفت: "گمان نمی کنم حداقل تا مدتی دیگر به طور کامل از موتورهای احتراق داخلی فاصله بگیریم."
خودروهایی همچون NISMO Leaf RC 2.0 کانسپت و خودروی مسابقه فرمول E نیسان نمونه هایی از آینده برقی نیسان هستند.
انتهای پیام/