به گزارش «خودروشناس»، به راحتی می توان تشخیص داد که این شاسی بلند آلمانی پوشش استتاری کم تری دارد و بسیار به مدل نهایی نزدیک شده است.
این نمونه اولیه فاقد پوشش استتاری کامل مدل قبلی آن است و دارای مجموعه متفاوتی از رینگ های آلیاژی است. شاید این خودرو شبیه به A6 واگن اصلی به نظر برسد اما سیستم تعلیق بلندتر و گلگیرهای پلاستیکی آن چیز دیگری را نشان می دهند.
A6 اوانت استاندارد و همتای شاسی بلند آن دارای ابعاد کلی مشابه و قطعات فنی مشترک زیادی هستند. در واقع، طیف نیرومحرکه های این مدل آلرود شبیه به نسخه واگن آن بوده و تنها تفاوت آن ها ساختار کواترو چهار چرخ فعال استاندارد است.
ابعاد بدنه مشابه به معنای آن است که A6 Allroad دارای در صندوق عقب منحنی مشابهی خواهد بود که در ساختار استاندارد پنج در موجود است و ظرفیت صندوق عقب ان نیز 565 لیتر خواهد بود. با تا شدن صندلی های عقب این خودرو ظرفیت صندوق عقب آن به 16810 لیتر خواهد رسید.
این خودرو که به عنوان رقیبی برای ولوو V90 کراس کانتری و مرسدس کلاس E All-Terrain ساخته شده به صورت استاندارد با گیربکس اتوماتیک هفت سرعته و سیستم هیبریدی متعادل برای تمام موتورها ارائه می شود.
انتهای پیام/