به گزارش «خودروشناس»، این خودروساز هنوز حتی هیئت اجرایی این طرح را نیز انتخاب نکرده اما گفته می شود اطلاعاتی از برنامه های ابتدایی آن درز کرده است.
برندهای فولکس واگن، آئودی و پورشه در آینده این گروه خودروسازی ایمن هستند اما باقی برندهای آن آینده ای نامشخص دارند. ممکن است اشکودا و سئات با طراحی های متمایزتر بازسازی شوند. هم چنین ممکن است برندهای بنتلی، بوگاتی، دوکاتی، ایتال دیزاین و لامبورگینی به فروش گذاشته شده و یا حتی حذف شوند.
گفته می شود بنتلی بیش تر در معرض خطر جدایی از فولکس واگن قرار دارد چرا که این برند بسیار قدیمی شده است. به گفته یک تحلیل گر خودرویی، چرا باید در هنری عقب مانده سرمایه گذاری کرد در حالی که می توان از یک ایده سازی پشتیبانی کرد. البته این خودروساز یک شبه در پی حذف این برند نخواهد بود و به تدریج در جستجوی خریداری احتمالا از چین خواهد بود.
لازم به ذکر است که افق 2030، استراتژی فولکس واگن برای یک دهه آینده را شکل می دهد. هنوز ممکن است که شاسی بلند بزرگ تر شایعه شده بنتلی ساخته شود و این برند تصمیم دارد Flying Spur جدید را نیز اواخر سال جاری رونمایی کند.
ممکن است بوگاتی نیز گروه فولکس واگن را ترک کند اما با خانواده پورشه در ارتباط بماند.
آینده لامبورگینی بیش ترین ابهام را دارد. مقامات اکنون در حال ارزیابی پتانسیل این برند برای فراهم ساختن بازگشت مناسب سرمایه هستند. اگر مقامات از آن چه که می یابند راضی نباشند، لامبورگینی و دوکاتی می توانند در کنار هم به فروش گذاشته شوند.
در حالی که ممکن است برخی برندهای گروه فولکس واگن حذف شوند، احتمال دارد که این خودروساز یک برند مخصوص خودروی برقی معرفی کند. فعلا موقعیت تجاری در این زمینه وجود ندارد اما همه چیز می تواند تغییر کند.
انتهای پیام/