به گزارش «خودروشناس»، البته مهمترین خودرویی که بر افزایش فروش فراری تاثیر گذاشته ارزانترین محصول این برند یعنی «پورتوفینو» است. فروش کلی محصولات هشت سیلندر فراری رشد ۶/ ۳۰ درصدی داشته درحالیکه محصولات ۱۲ سیلندر نیز رشد ۱/ ۴ درصدی را تجربه کردهاند. در تمامی بازارها نیز رشد قابلتوجه فروش فراری گزارش شده است.
فروش این خودروساز در آمریکا رشد ۵/ ۲۶ درصدی داشته درحالیکه افزایش فروش فراری در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا برابر با ۶/ ۹ درصد بوده است. منطقه آسیا-اقیانوسیه نیز رشد ۳/ ۲۹ درصدی فروش را شاهد بوده است. فروش فراری در چین، هنگکنگ و تایوان فوقالعاده بوده و افزایش ۲/ ۷۹ درصدی را بر جای گذاشته است. درآمد این شرکت نیز در سهماهه نخست سالجاری با افزایش فروش قطعات و پیشرانهها بیش از پیش بهبود یافته است؛ بهطوریکه درآمد خالص این برند در این بازه زمانی افزایش ۹۴۰ میلیون یورویی یا بهعبارتی ۱/ ۱۳ درصدی داشته است.
انتهای پیام/