به گزارش «خودروشناس»، در خصوص CT4، کادیلاک تصمیم گرفته که کمی عجیب رفتار کند، در واقع این برند در زمان رونمایی اقدام به معرفی قدرتمندترین مدل این خودرو یعنی نسخه CT4-V کرده است و طی هفتههای آینده قصد دارد نسخه استاندارد آن را رونمایی کند.
حال که کادیلاک نسخه مزین شده به نشان V این سدان کامپکت را رونمایی کرده، مهمترین مساله درخصوص آن، مشخصات پیشرانه نصب شده در زیر کاپوت است. کادیلاک یک قلب تپنده 2.7 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر برای این خودرو درنظر گرفته که قادر به تولید بیشینه قدرت 320 اسببخار و بیشینه گشتاور 500 نیوتنمتر است. شاید این خودرو نسبت به ATS-V با پیشرانه 464 اسببخاریاش، ضعیفتر باشد، اما به لطف تقسیم وزن 50/50، به مراتب عملکرد بهتری در پیچها دارد.
قدرت تولیدی پیشرانه توسط یک جعبه دنده 10 سرعته خودکار به محور عقب و یا هر چهار چرخ منتقل میشود. نسخههای عقب محرک این خودرو به تکنولوژی مگنتیک راید کنترل کادیلاک و دیفرانسیل ضد لغزش تجهیز شدهاند. اما نسخههای تمام چرخ محرک به دمپرهای ZF MVS تجهیز شدهاند. برای متوقف کردن این سدان اسپرت لوکس، کادیلاک دیسکهای 12.6 اینچی برمبو را در جلو نصب کرده تا راننده ترمزگیریهای مطمئنی را با این خودرو تجربه کند.
در خصوص طراحی ظاهری باید بیان کنیم که CT4-V المانهای زیادی را از برادر بزرگتر خود یعنی CT5 به ارث برده است. کادیلاک در این لحظه اطلاعاتی را در خصوص جزییات تجهیزات و آپشنهای این خودرو مطرح نکرده و قصد دارد که آنها را همزمان با رونمایی نسخه استاندارد CT4 مطرح کند. اما قطعا CT4-V دارای تکنولوژی خودران سوپرکروز کادیلاک است. نصب این سیستم روی این سدان اسپرن، مساله عجیبی است، چراکه کادیلاک اعتقاد داشت خودروهای اسپرت نیازی به این سیستم ندارند. کادیلاک قصد دارد فروش CT4-V را در اوایل سال آینده به عنوان مدل 2020 آغاز کند.
انتهای پیام/