این مدل جدید با تغییراتی بی سابقه همراه خواهد بود که یکی از آن ها نیرومحرکه هیبریدی است. اما یکی از چیزهایی که در مورد این خودرو تغییر نمی کند نسخه محبوب 911 کاررا T آن است.
مدیر مهندسی 911، August Achleitner طی مصاحبه ای اظهار داشت: " من طی چند ماه گذشته نسخه ای دستی از کاررا T را استفاده کرده ام و عاشق آن هستم. تنها آپشنی که به جز سیستم ناوبری در این خودرو دوست داشتم، سانروف آن بود."
لازم به یادآوری است که کاررا T در واقع همان 911 استاندارد با عملکرد بهتر در کشش و چرخش است. این خودرو از موتوری مشابه کاررا بهره می برد که در مدل کنونی آن یک نسخه 3.0 لیتری تواین توربو flat six با قدرت 370 اسب بخار است. مهندسان هم چنین با استفاده از قطعاتی که معمولا برای مدل های عملکرد بالای ممتاز به کار می روند، وزن این خودرو را کاهش داده اند. این قطعات شامل شیشه های باریک تر و سبک تر گرفته شده از GT2 RS هستند. هم چنین عایق بندی صدای کم تر و صندلی های جلوی سبک با پشتی های فیبر کربنی نیز در این خودرو به کار رفته اند.
دقیقا مشخص نیست که کاررا T جدید چه زمانی عرضه می شود.