به گزارش «خودروشناس»، زوئی در بدنه خود تغییر چندانی نداشته اما رنو بیش تر زمان و تلاش خود را برای تغییر آن چه که زیر بدنه این خودرو وجود دارد هزینه کرده است.
زوئی جدید به صورت استاندارد با بسته باطری 50 کیلووات ساعت ارائه می شود که طیف حرکتی 390 کیلومتر را فراهم می سازد. قبلا نسخه ممتاز زوئی دارای باطری 41 کیلووات ساعت بود.
سیستم شارژ این خودرو نیز ارتقا یافته و اکنون با شارژرهای 50 کیلووات DC و Type-2 و Chameleon AC تا 22 کیلووات سازگار است.
این خودرو با دو گزینه موتور R110 با قدرت 80 کیلووات و گشتاور 225 نیوتون متر و R135 با قدرت 100 کیلووات و گشتاور 245 نیوتون متر موجود است. موتور قدرتمندتر این خودرو شتاب صفر تا صد کم تر از 10 ثانیه و بیشینه سرعت 140 کیلومتر بر ساعت فراهم می سازد.
گیربکس تک سرعته زوئی اکنون یک حالت B دارد که وقتی راننده پای خود را از روی پدال گاز بر می دارد، ترمز را فعال می کند.
قسمت جلوی این خودرو دارای کاپوتی با خطوط تیزتر، چراغ های جلوی بازطراحی شده با چراغ های C شکل LED و دماغه ای نوین با هواکش زیرین جذاب و بخش هایی شبیه به دریچه های هوا در اطراف چراغ های مه شکن است.
به نظر می رسد در قسمت پشت این خودرو تغییرات محدود به طرح بازطراحی شده چراغ های عقب باشد.
کابین این خودرو اصلاحی کامل تر داشته و از داشبوردی جدید با طراحی مدرن تر و کیفیت مواد بالاتر بهره می برد که احتمالا الهام گرفته از جدیدترین کلیو است.
یک نمایشگر تجهیزات 10 اینچی به صورت استاندارد در این خودرو تعبیه شده است. در مرکز داشبورد این خودرو یک نمایشگر لمسی سرگرمی اطلاعاتی با اپل کارپلی و اندروید اتو ارائه می شود.
بسته به نوع مدل، زوئی از رینگ های استیل 15 اینچی یا رینگ های آلیاژی 16 و 17 اینچی بهره می برد.
انتهای پیام/