به گزارش «خودروشناس»، اگرچه این خودرو از نظر ظاهری بسیار شبیه به M5 اصلی است اما عناصری دارد که آن را متمایز می کنند. این خودرو دارای فلاپ کربنی روی در صندوق عقب است که بی ام و سال گذشته در مدل های M3 و M4 CS نیز تعبیه کرده بود.
ترمزهای سرامیکی کربنی نیز پشت رینگ های این خودرو تعبیه شده است.
علاوه بر باله عقب کربنی و ترمزهای کربنی، چیز زیادی نیست که این نمونه آزمون را از M5 اصلی متمایز کند. این امر نشان می دهد که شاید این خودرو صرفا به منظور تست لوازم جانبی M پرفورمانس استفاده شده است.
مدل استاندارد این خودرو از موتور 4.4 لیتری تواین توربو V8 با قدرت 460 کیلووات بهره می برد. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.3 ثانیه و بیشینه سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است.
انتهای پیام/