به گزارش «خودروشناس»، هر از گاهی چنین خبری به گوش میرسد و معمولاً زمانی که شورولت آمادهی معرفی نسل جدید کوروت میشود این خبرها پررنگتر از هر زمان دیگری هستند. با معرفی نسل جدید کوروت C8 2020، شایعات بازهم در فضای مجازی پیچیدهاند. بنا به گزارش اتوویک به نقل از منابع موثق، کوروت در نهایت به یک برند تبدیل خواهد شد.
گفته میشود برند کوروت احتمالاً محصولات سدان و شاسیبلند خود را با استفاده از زیرساخت محصولات کادیلاک عرضه خواهد کرد. احتمالات زیادی برای آیندهی برند کوروت وجود دارد ولی تاکنون هیچیک از مقامات جنرال موتورز این خبرها را تائید نکردهاند.
همین چند هفتهی پیش بود که باب لوتز یکی از مدیران ارشد و اسبق جنرال موتورز گفته بود این خودروساز باید با تولید شاسیبلند کوروت این نام را به سطح بالای بازار برساند و با پورشه کاین رقابت کند. لوتز میگوید دلیل این کار عدم توانایی کادیلاک در عرضهی خودروهای بسیار گران است اما کوروت بهراحتی میتواند خودرویی 100 هزار دلاری عرضه کند و مشتریان نیز آن را خواهند خرید. از نظر لوتز، چنین خودرویی باید یک شاسیبلند قوی با طراحی ظاهری و داخلی زیبا و پرفورمنسی بیرقیب باشد.
کوروت همچنین با مسائل متضادی روبرو شده است. درحالیکه کوروت C8 را یکی از اسپورت ترین نسلهای این خودرو میدانند و قیمت پایهی زیر 60 هزار دلار و شتاب زیر 3 ثانیه را میستایند اما مشتریان این خودرو فقط به جوانان محدود نمیشوند. اگر جنرال موتورز بخواهد برند کوروت را تأسیس کرده و تا 60 سال آینده حفظ کند باید محصولات متنوعی از مدلهای اسپورت گرفته تا شاسی بلندها را تولید نمایند و البته پرفورمنس آنها را نیز کاملاً در سطح بالا نگه دارد.