به گزارش «خودروشناس»، مدیر تاتا موتورز، Natarajan Chandrasekaran در نشست عمومی سالانه این خودروساز اظهار داشت در حال حاضر جگوار لند روور تقاضای مالی زیادی دارد چرا که نیاز به سرمایه گذاری در نیرومحرکه های برقی و هیبریدی، سیستم های حمل و نقل مشترک و خودروهای جدید دارد.
Chandrasekaran افزود: "تنها راه پاسخ گویی به این نیاز، سرمایه گذاری مازاد از طریق جذب همکاری است چرا که ما می خواهیم سرمایه گذاری را توسعه دهیم. مذاکرات متعددی در حال انجام است."
در اوایل ماه ژوئن، بی ام و و جگوار لند روور تایید کردند که این دو خودروساز در زمینه نسل بعدی خودروهای برقی همکاری خواهند داشت.
اگرچه نیرومحرکههای برقی که به طور مشترک تولید می شوند از طراحی و تامین کننده ای مشترک بهره خواهند برد اما به طور مجزا توسط هر خودروساز تولید خواهند شد.
ماه گذشته گزارش شد که این دو خودروساز در مورد توافقی مذاکرهمی کنند که در آن جگوار لند روور می تواند از موتورهای بنزینی و دیزلی چهار و شش سیلندر بی ام و در مدل های هیبریدی و غیر هیبریدی بهره ببرد.
در گزارشی دیگر نیز آمده است که با توسعه همکاری ها، جگوار لند روور می تواند از پلتفرم های بی ام و برای مدل های خود استفاده کند.
انتهای پیام/