به گزارش «خودروشناس»، مشخصات رسمی این خودرو در این لحظه نا معلوم است؛ اما اندی دیکز مدیر مهندسی محصولات این کمپانی برای به وجد آوردن طرفداران دیفندر اطلاعات کمی را از آن منتشر کرد تا به تمام طرفداران ثابت کند این نسخه جدید دیفندر نیز همچنان سرسختی نسل قبل را به ارث برده است.
لندروور قصد دارد دیفندر جدید را با دو سیستم تعلیق بادی و فندر لول بسته به مدل انتخابی راهی بازار کند. به گفته اندی دیکز، سیستم تعلیق بادی به مراتب توانمندتر از نسخه فنر لول بوده، اما نمونه تجهیز شده به فنر لول دیفندر از تمام تعلیقهای نصب شده برای رقبای این خودرو برتر است. سیستم تعلیق بادی این خودرو دارای قابلیت مانیتورینگ دما در دمپرها بوده تا از خودرو در شرایط مختلف مراقبت کند. لندروور به منظور تحمل ضربات وارده به سیستم تعلیق در بیراهه نوردی، اقدام به مقاوم سازی آن با به کارگیری مواد مواد مقاومتر کرده است. طبق گفته اندی دیکز، لندروور دیفندر نسل جدید را بسیار فراتر از پاس کردن اهداف معمول این کمپانی طراحی کرده است.
دیفندر جدید روی ساختار مونوکوک آلومینیومی D7U این کمپانی توسعه یافته که با خودروهایی همچون رنج روور، رنج روور اسپرت و دیسکاوری یکسان است. نسل فعلی لندروور با دو کد 90(سه در) و 110 (پنج در) راهی بازار میشود، اما لندروور قصد ندارد که برای نسل جدید دیفندر بسته به فاصله محور دو کد مختلف درنظر بگیرد و این احتمال وجود دارد که تمام نسخههای آن دارای کد اتاق 130 باشند. این خودرو به صورت استاندارد به رینگهای 18 اینچی تجهیز شده که بسته به سفارش مشتری امکان نصب رینگهایی تا سایز 22 اینچ نیز برای آن وجود دارد.
لندروور تا به امروز کارهای زیادی انجام داده که به همه اثبات کند نسل جدید دیفندر به قابلیتهای بیراهه نوردی و ویژگیهای مثبت نسل پیشین این اسطوره آفرودر پشت نکرده است. چندی پیش لندروور این خودرو را برای تستهای کویر به دبی آورده بود. ضمن اینکه این کمپانی اظهار کرد که با این خودرو 1.2 میلیون کیلومتر مسافت را تا به امروز به منظور تست پیموده است. تمام این اقدامات به این دلیل است که نام دیفندر، نام بسیار بزرگ و سنگینی در بین خودروهای دو دیفرانسیل بیراهه نورد است و نسل جدید آن باید قادر باشد تا تمام توقعات طرفداران را برآورده سازد.
انتهای پیام/