به گزارش «خودروشناس»، این شاسیبلند در جایگاهی بالاتر از مدل V7 قرار گرفته و از پلتفرم M8X که با همکاری هلدینگ برلیانس و گروه بامو توسعه یافته سود خواهد برد. بررسیها نشان میدهد برلیانس حداقل به مدت یک سال است که تستهای عمومی این خودرو را شروع کرده و بر پایهی پوششهای استتاری این پروتوتایپ میتوان گفت چینیها هنوز فرایند توسعهای آن را ادامه خواهند داد.
به نظر میرسد برلیانس V9 در بخش جلوی خود از جلوپنجرهی بزرگی همانند مدل V7 استفاده خواهد کرد و دارای چراغهای زاویهدار خواهد بود. برلیانس همچنین در این نسخهی پیشتولیدی از رینگهای نقرهای و مشکی استفاده کرده است. در بخش عقب نیز یک اسپویلر کوچک روی سقف و خروجیهای اگزوز دوگانه به چشم میخورد.
اگرچه به نظر میرسد بدنهی این خودرو از برخی تشابهات با برادر کوچکتر یعنی V7 برخوردار بوده اما کابین تفاوتهای بنیادین دارد. مدل کوچکتر V7 از پشت آمپرهای دیجیتالی استفاده کرده و در مرکز داشبورد هم یک صفحهنمایش پرتره مانند و ورودیهای هوای متمایز در هر طرف صفحهنمایش وجود دارند که ما را به یاد محصولات ولوو میاندازند؛ اما مدل V9 موجود در تصاویر از یک صفحهنمایش برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده کرده است. این طراحی کاملاً تمیز و یک دست بوده اما شاید به اندازهی کابین V7 چشمنواز نباشد.
جزئیات چندانی از قوای محرکهی این شاسیبلند هفتنفره منتشر نشده اما میدانیم که V7 کنونی با پیشرانهی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی 204 اسبی و گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه عرضه میشود.
انتهای پیام/