کلیت این خودرو مشابه BRZ ts 2018 است. بخش STI پرفورمنس این خودروساز تأکید زیادی روی بهبود هندلینگ محصول اسپورت سوبارو داشته و از دامپرهای ساکس و فنرهای پیچشی با تنظیمات خاص STI استفاده کرده است. به منظور ایجاد پاسخی تیزتر در فرمان، سفت کنندههای جدیدی در شاسی و ساب فریم به کار رفته است. همچنین در بخش جلوی خودرو کالیپرهای ترمز 4 پیستونه ی برمبو به چشم میخورند. کالیپر عقب نیز دارای دو پیستون است.
BRZ ts تنها با رنگ بدنهی سفید سرامیکی و عناصر قرمز روی جلوپنجره و سپر عقب عرضه میشود. یک نشان کرومی و قرمز نیز روی جلوپنجره و بخش عقب به چشم میخورد. به منظور ایجاد تضاد بصری جذاب هم آینهها و آنتن بال کوسهای به رنگ مشکی درآمدهاند. خبری از مه شکنها در این خودرو نبوده و پوشش مشکی جای آنها را گرفته است.
بارزترین تفاوت این خودرو نسبت به مدل سال 2018 آن بال و رینگها هستند. BRZ ts 2020 دارای بال عقب کوچکتری بوده و همچنین رینگهای 18 اینچی برنزی مات بجای نمونههای مشکی در آن بکار رفتهاند.
داخل کابین هم ترکیبی از چرم مشکی و آلکانترا و عناصر قرمز رنگ روی صندلیها، کمربندهای ایمنی، فرمان، پانل دربها، اهرم تعویض دنده، آفتابگیرها و… میباشد. کنسول مرکزی نیز طرح مشکیرنگی را دارد.
قوای محرکهی این خودرو مشابه سایر نسخههای سوبارو BRZ بوده و بنابراین یک پیشرانهی 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 205 اسب بخار وظیفهی به حرکت درآوردن آن را بر عهده دارد. تنها گیربکس در دسترس برای این خودرو از نوع 6 سرعته دستی است هرچند برای حفظ کشش بهینه یک دیفرانسیل عقب لغزش محدود تورسن هم وجود دارد.
انتهای پیام/