به گزارش «خودروشناس»، بنابر گفته مدیر اجرایی هیوندای، رشد بازار شاسیبلندها حداقل در ۵سال آینده ادامه خواهد یافت و سبد محصولات این برند نیز با این افزایش تقاضا هماهنگ خواهد بود. لی وون هی، مدیر مالی هیوندای میگوید: «استراتژی ما عرضه شاسیبلندهای بیشتر است. ما سبد محصولات کاملی خواهیم داشت. ما بهدنبال افزایش تطبیقپذیری خود با شرایط هستیم. زمانی که بازار شاسیبلندها رشد میکند نیز قادر خواهیم بود با این افزایش تقاضا هماهنگ شویم.» هیوندای فعلا سه کراساوور کونا، توسان و سانتافه را در بازار آمریکا عرضه میکند. این سه خودرو ۴۵درصد فروش هیوندای در این کشور را تشکیل میدهند. کیا نیز بهطور مشابه خودروهای نیرو، سدونا، سورنتو و اسپورتیج را عرضه میکند که سهم این خودروها از فروش کیا در آمریکا برابر با ۴۱ درصد است.
انتهای پیام/