به گزارش «خودروشناس»، این تکنولوژی ایمنی اکنون به صورت استاندارد در مدل پایه ES 2.4L ارائه می شود، در نتیجه تنها مدل گیربکس دستی پنج سرعته این خودرو فاقد این ویژگی جدید در اوتلندر است.
قبلا این سیستم تنها برای مدل LS هفت سرنشین یا ES ADAS پنج سرنشین ارائه می شد. چراغ های جلو و برف پاک کن های خودکار و آینه دید پشت باتنظیم خودکار نیز به طیف مدل های اتوماتیک این خودرو افزوده شده است.
اوتلندر علاوه بر به روز رسانی ایمنی به تکنولوژی هایی نوین نیز مجهز شده است.
سیستم سرگرمی اطلاعاتی با نمایشگر لمسی 7 اینچی مدل کنونی با یک نسخه 8 اینچی جایگزین شده است. خریداران نسخه ممتاز Exceed این خودرو می توانند از ناوبری TomTom با اطلاعات محدودیت سرعت نیز بهره ببرند در حالی که اپل کارپلی و اندروید اتو نیز از ویژگی های استاندارد آن هستند.
پشتیبانی کمر برقی نیز برای صندلی راننده این خودرو ارائه می شود در حالی که مدل های بدون سانروف دارای کنسول جدید بالای سر هستند که نگهدارنده عینک آفتابی، هشدار کمربند ایمنی و شاخص کیسه هوا را شامل می شود. سرنشینان عقب این خودرو می توانند از پورت USB مازاد و کنترل های تهویه هوای ساده تر استفاده کنند.
هم چنین نسخه Exceed این خودرو به سیستم چهار چرخ فعال S-AWC میتسوبیشی مجهز می شود. این خودر با چهار حالت رانندگی AWC Eco، نرمال، برف و شن ارائه می شود.
نیروی اوتلندر از سه موتور تامین می شود که شامل دمش طبیعی 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 190 نیوتون متر در ES دستی، 2.4 لیتری بنزینی با قدرت 124 کیلووات و گشتاور 220 نیوتون متر با گیربکس CVT و 2.2 لیتری توربو دیزل با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 360 نیوتون متر با گیربکس اتوماتیک شش سرعته است.
انتهای پیام/