به گزارش «خودروشناس»، گریت وال بیان کرده که این پیکاپ اولین محصول جهانی این کمپانی خواهد بود و در تمام بازارهایی که گریت وال در آنها حضور دارد، به فروش خواهد رسید. گریت وال با رونمایی و عرضه این محصول جدید قصد عرض اندام در بین پیکاپهای مطرح جهانی و حضور در بین سه پیکاپ پرفروش دنیا را دارد. این پیکاپ چینی برای رسیدن به این هدف باید با پیکاپهایی از برندهایی همچون فورد و تویوتا و چندین خودروساز دیگر رقابت کند و در سال 2020 باید فروش سالانهای معادل 200 هزار دستگاه را تجربه کند.
پیکاپ سری P گریت وال روی پلتفرم جدیدی با نام P71 توسعه یافته که باعث شده سطح ایمنی، راحتی، امنیت و بهینه بودن این خودرو ارتقا یابد، ضمن اینکه باعث کاهش وزن آن نیز شده است. گریت وال بیان کرده به مدد این پلتفرم، مشتریان قادر هستند این پیکاپ را در 100 مدل مختلف سفارش دهند که وجه تمایز این مدلها، ابعاد بدنه، پیشرانه و رنگ کابین است.
قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ بوده که با یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار کوپل شده است، قدرت تولیدی پیشرانه در این خودرو به هر چهار چرخ آن منتقل میشود. در این لحظه گریت وال آمار و ارقام قدرت و گشتاور این پیشرانه را منتشر نکرده، اما برای علاقه مندان به نیروگاههای دیزلی قصد دارد که یک پیشرانه دو لیتری توربودیزل با بیشینه قدرت 141 اسببخار و بیشینه گشتاور 305 نیوتنمتر را روی این خودرو نصب کند، البته این میزان قدرت و گشتاور مربوط به نسخه قدیمی این نیروگاه دیزلی بوده و یقینا سطح عملکرد آن در این پیکاپ جدید ارتقا خواهد یافت.
گریت وال بیان کرده که پیکاپ سری P را به تجهیزات ایمنی مانند دوربین دید 360 درجه، هشدار تغییر خطوط، فرمان پذیری صوتی هوشمند، کروز کنترل تطبیقی و ... مجهز کرده است. این خودرو به لوگوی جدید گریت وال تجهیز شده که طرح آن مشابه حرف انگلیسی P بوده که اولین حرف سه کلمه Power، Peak و Perfect است.
انتهای پیام/