به منظور ادای احترام به این خودرو مسابقه ای فوق العاده، یک دستگاه نیسان جوک جدید به رنگ قرمز کدر با تزیینات مشکی درآمد تا بیش ترین شباهت را به خودروهای رالی پیدا کند. این نیسان جوک مخصوص رالی با افزایش ارتفاع همراه و به گلگیرهای پهن تر جهت جای دادن لاستیک های بزرگ تر، مجهز شده است. اصلاحاتی هم در قسمت های جلو و عقب اعمال شده اند تا از اوور هنگ ها کاسته شود. دو پروژکتور LED نیز به کاپوت نیسان جوک رالی اضافه کرده اند و حتا بر روی ریل های سقفی هم می توان چراغ های LED را دید. در عقب خودرو هیچ اثری از شیشه نیست تا فضای کافی برای قرار دادن لاستیک زاپاس به وجود آید.
نیسان در بازار آمریکا جوک را به نقطه پایان رسانده و مدل کیکس را به عنوان جانشین آن معرفی کرده است. اما جدیدترین نسل از جوک در سال ۲۰۲۰ برای اروپایی ها رونمایی شد. این مدل با افزایش سایز نسبت به نسل قبل همراه شده است. این افزایش ابعاد، فضای نشستن سرنشینان در کابین را هم بیش تر کرده است. بر روی نیسان جوک جدید، پیشرانه ۳ سیلندر ۱٫۰ لیتری توربوشارژ نصب می شود که ۱۱۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه هم بسته به سفارش مشتری بر روی نیسان جوک جدید قابل نصب است.
نیسان جوک رالی تریبیوت فعلاً فقط در تصاویر گرافیکی وجود دارد، اما نیسان ابراز امیدواری کرده است که در صورت تولید این محصول، پیشرانه هیبریدی بر روی آن قرار دهد. ایده خودروساز ژاپنی این است که گشتاور آنی به دست آمده از موتور الکتریکی، پرفورمنس خودرو را در مسیر رالی ارتقا می دهد. در رالی سال ۱۹۷۱ مدل ۲۴۰Z توسط ادگار هرمان رانده شد. نقشه خوانی هم بر عهده هنس شولر بود که پیروزی در رالی شرق آفریقا را به دنبال داشت. خودروی مورد نظر افزون بر افزایش ارتفاع، به لاستیک های پهن مجهز شده بود تا بهتر بتواند از پس مسیرهای پرتنش برآید. لامپ های اضافه نیز برای تأمین روشنایی بیش تر، بر روی کاپوت و ستون A نصب شده بودند. ناگفته نماند که نیسان یک بار دیگر در سال ۲۰۱۳ هم توانست افتخار برنده شدن در رالی را تکرار کند.