روی همان پلتفرم CMF-EV با نیسان آریا ساخته شده است، اما این یک خودروی دیفرانسیل جلو است که هیچ شباهتی به پسر عموی ژاپنی خود ندارد.
شتاب برای نسخه قدرتمندتر از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (0 تا 62 مایل در ساعت) 7.4 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر در ساعت (99 مایل در ساعت) است.
در داخل، مگان EVجدید دارای فضای صفحه نمایش زیادی است تا به روز شود. به طور استاندارد، از یک صفحه نمایش 9 اینچی اطلاعات سرگرمی مرکزی (وضوح 1250 در 834 پیکسل) برخوردار است، اما آنچه در گالری مشاهده می کنید، صفحه نمایش بزرگتر (اختیاری) 12 اینچی (رزولوشن 1250 در 1562 پیکسل) است که OpenR Link را اجرا می کند، نسخه بهبود یافته سیستم عامل رنو داخل خودرو.
صفحه نمایش درایور حتی بزرگتر و 12.3 اینچ است و وضوح تصویر نسبتاً بالایی در 1920 در 720 پیکسل دارد که باید به اندازه کافی خوب باشد تا پیکسل های جداگانه نامرئی شوند. رنو می گوید که روی هم رفته دو صفحه نمایش بزرگ 774 سانتی متر مربع از املاک صفحه نمایش را فراهم می کند.
این خودروساز همچنین می گوید که کیفیت مواد داخل این خودرو را در مقایسه با مگانس قدیمی بهبود بخشیده است و به نظر می رسد به نورپردازی اختیاری (به نام Living Lights) که می تواند بر روی این خودرو قرار گیرد، بسیار افتخار کند.