چهار نسخه از کراس اوور/شاسی بلند تمام الکتریکی ژاپنی وجود دارد. نسخه پایه با باتری 66 کیلووات ساعت و قیمت دیفرانسیل جلو از 47 هزار و 280 دلار شروع می شود.
این میزان 86 درصد بیشتر از نیسان لیف با باتری 40 کیلووات ساعت است - با قیمت 25 هزار و 364 دلار) و 44 درصد بیشتر از LEAF e+ با باتری 62 کیلووات ساعت و با قیمت 32 هزار و 766 دلار است.
ما حدس می زنیم که در ایالات متحده نیسان آریا تقریباً 40 هزار دلار (قبل از مشوق ها) شروع به رقابت می کند تا با سایر خودروهای برقی مانند فولکس واگن ID.4 (39 هزار و995 دلار) رقابت کند.
تحویل مشتریان این خودرو در نروژ از تابستان 2022 آغاز می شود زیرا متأسفانه آریا با تاخیر قابل توجهی مواجه است. در ایالات متحده ممکن است دیرتر از آن باشد.
در مجموع چهار نسخه از کراس اوور/شاسی بلند تمام الکتریکی نیسان آریا وجود دارد که دارای دو گزینه باتری و دو گزینه پیشرانه (دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک) است.
جالب اینجاست که نسخه باتری کوچک تنها با سیستم محرک جلو قابل دسترس خواهد بود (یک سال پیش، مشخص شد که نسخه چهارچرخ محرک نیز با باتری کوچک وجود خواهد داشت).