این شرکت زیانی معادل 76.5 میلیون پوند (90.8 میلیون دلار) را در سال 2021 گزارش کرد و در حال حاضر مجموع بدهی آن حدود 1 میلیارد دلار است. این برند بریتانیایی همچنین در ماه مه مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی خود را عوض کرد، علیرغم اینکه او تنها دو سال در این سمت بود.
با این حال، اوضاع می تواند بهتر شود. اوایل این هفته آستون مارتین یک استراتژی سرمایه گذاری 653 میلیون پوندی (775 میلیون دلاری) را اعلام کرد که به بازپرداخت بدهی ها، افزایش تولید و توسعه خودروهای الکتریکی کمک می کند. صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی که در حال حاضر سهام زیادی در لوسید موتورز و مک لارن دارد، مبلغ 78 میلیون پوند (92.5 میلیون دلار) را برای این شرکت سرمایه گذاری کرد. مرسدس بنز همچنین سهام خود را برای آستون در میان سایر سهامداران افزایش داد.
آستون مارتین در حال حاضر به دنبال پلتفرم های دیگر سازندگانی است که می تواند برای اولین خودروی الکتریکی خود استفاده کند. لارنس استرول اخیراً به سه خودروساز اشاره کرد: مرسدس بنز، ریماک و لوسید موتورز. مرسدس در حال حاضر موتورهای آستون مارتین را تامین می کند، بنابراین ادامه این همکاری در عصر الکتریکی منطقی است.
در مارس 2021، لارنس استرول، رئیس اجرایی، اعلام کرد آستون مارتین اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2025 راه معرفی خواهد کرد و طبق گزارش ها، این شرکت همچنان قصد دارد به این هدف دست یابد. یک نسخه هیبرید پلاگین از شاسی بلند محبوب DBX ابتدا احتمالاً تا سال آینده یا اوایل سال 2024 وارد بازار خواهد شد.