دقیقاً در همان زمان، به نظر می رسد که سازنده خودروهای لوکس رده بالا فرآیند استخدام در چین را آغاز کرده است. این شرکت همچنین اخیرا اولین فروشگاه خود را در خاورمیانه، در عربستان سعودی افتتاح کرده است.
چین یک بازار کلیدی برای خودروسازان است زیرا بزرگترین بازار خودرو در جهان است. علاوه بر این، احتمالاً در حال حاضر به جایگاه برتر برای برندهای تولید کننده خودروهای برقی تبدیل شده است. تسلا به این کشور نقل مکان کرد و موفقیت های زیادی کسب کرده است. همچنین موقعیت خود در شانگهای را به مرکز صادرات اصلی خود تبدیل کرد. در سطح محلی، تسلا با لیست بلندبالایی از سازندگان خودروهای برقی رقابت می کند و به نظر می رسد که لوسید در حال آماده شدن برای پیوستن به این رقابت است.
در میان آگهی های شغلی لوسید در چین، سه مورد برای مهندسی سخت افزار وجود دارد. سه موقعیت دیگر مختص تلاش های بومی سازی این خودروساز در کشور است.
در زمانی که تقریباً همه خودروسازان در سراسر جهان برای تامین هزینه های خود در تلاش هستند، یک استارتاپ خودروهای الکتریکی یک مدل تجاری بسیار دشوار است. استارت آپ های خودروسازی به ندرت در ایالات متحده موفق میشوند، چه رسد به گسترش موفقیت آمیز در سراسر جهان، اما ما شاهد گسترش بازار جدید خودرو هستیم.