جای تعجب نیست که تفاوت زیادی بین بازارها وجود ندارد، به جز یک ویژگی مهم. خریداران می توانند سیستم چهار چرخ متحرک را انتخاب کنند.
این اولین طرح تمام چرخ محرک است که بر روی سوناتا نصب شده است. این سیستم HTRAC (هیوندای TRACtion) این خودروساز است که بی شباهت به شاسیبلندهای هیوندای نیست و به طور فعال نیرو را در جلو یا عقب در صورت نیاز توزیع میکند. خریدارانی که در آب و هوای سردتر هستند، احتمالاً از چسبندگی چهار چرخ متحرک قدردانی خواهند کرد، اما کسانی که به سوناتا N Line AWD اسپورت امیدوارند، ناامید خواهند شد. برای این موضوع، خریداران هیبریدی نیز این فرصت را از دست خواهند داد. حداقل در حال حاضر، AWD تنها با موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی موجود است.
سوناتا مدل 2024 با سه گزینه موتور برای آمریکای شمالی عرضه می شود. قبلاً به موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری در سدان استاندارد اشاره کردیم. سوناتا N Line با موتور 2.5 لیتری توربوشارژ و هیبریدی یک موتور 2.0 لیتری با یک موتور الکتریکی تکی دارد. در بیانیه مطبوعاتی رسمی هیوندای در مورد تغییرات این موتورها صحبتی نشده است و همچنین رتبه بندی اسب بخار خاصی در آن ذکر نشده است.
انتظار میرود قیمتها نزدیکتر به تاریخ فروش هیوندای سوناتا مدل 2024 اعلام شود که اواخر امسال عرضه می شود.