به گزارش «خودروشناس» به نقل از وب سایت اتونیوز، مدتهاست فراخوان شرکتهای خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار جهان به علت مشکلات و نقصهای فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای برطرف کردن مشکلات مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان دادهاند تا به بررسی و چک آنها بپردازند.
حالا بهتازگی شرکت خودروسازی نیسان ژاپن در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که بیش از ۲۱۵ هزار دستگاه خودروی نیسان در این کشور با مشکل نقص فنی و مشکل احتمال احتراق خودرو مواجه هستند و صاحبان و دارندگان آنها با مراجعه به نمایندگیهای مجاز و تعمیرگاههای رسمی نیسان باید خودروهای خود را تحویل داده تا مشکلات و نقص فنی مذکور را برطرف کنند.
این فراخوان در بازار ایالات متحده آمریکا شامل خودروهای نیسان مورانو مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، نیسان ماکسیما مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، نیسان پت فایندر مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و نیسان اینفینیتی QX۶۰ مدل ۲۰۱۷ خواهد بود.
برخی از خودروهای مورانو دو سال پیش در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز با مشکل مشابهی مواجه بودند که دارندگان آن به دنبال فراخوان اعلام شده به نمایندگیهای مجاز نیسان موتورز در آمریکا مراجعه کرده و مشکل مربوطه را برطرف کردند.
انتهای پیام