نسخههای ویژه با الهام از مدلهای بنزینی گذشته
در مصاحبهای با Auto Express، گائتانو تورل، مدیر اروپایی آبارث، تاکید کرد که این برند همچنان بر اساس مدلهای فیات تولید خواهد کرد و خودروی اختصاصی تولید نخواهد کرد. همچنین گیوم کلرک، مدیر محصول فیات و آبارث، اعلام کرد که آبارث تمرکز خود را بر مدلهای 500e و 600e دوچندان خواهد کرد.
آبارث در گذشته نسخههای ویژه متعددی از مدلهای بنزینی خود مانند 595 Scorpionero، 595 Yamaha Edition و 695 نسخههای 70 و 75 سالگی تولید کرده بود. کلرک گفت: "این بخشی از روح ماست. مشتریان ما نسخههای ویژه را دوست دارند و در آینده این خودروها را جذابتر خواهیم کرد."
نوآوری و عملکرد با چاشنی جسارت
کلرک در مورد رویکرد آبارث به مدلهای جدید گفت: "ارزشهای برند ما شامل عملکرد، لذت رانندگی و اندکی جسارت است." او افزود: "جسارت یک حالت ذهنی است. آبارث مثل گوسفند سیاه گروه استلانتیس است."
فناوریهای جدید از 600e به 500e
ممکن است برخی از فناوریهای جدید مدل 600e، مانند موتور الکتریکی کاملاً جدید و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، به 500e نیز منتقل شود. فرانچسکو مروسینی، مدیر بازاریابی محصول، گفت: "در آینده خواهیم دید چه فناوریهایی را میخواهیم به کار ببریم."
آبارث و فرمول E
در مورد اهداف موتوراسپرت آبارث، به نظر میرسد که ورود به فرمول E منطقیترین انتخاب باشد. موتور الکتریکی جدید مدل 600e روی تستبنچ فرمول E آزمایش شده و سیستم ترمز و تایرهای آن نیز از این سری الهام گرفتهاند. کلرک گفت: "آبارث ریشه در دنیای مسابقات دارد. ما ورود به فرمول E را رد نمیکنیم."
با توجه به اینکه DS و مازراتی از قبل در فرمول E رقابت میکنند، کلرک در پاسخ به این که آیا آبارث نسبت به برند لوکس DS مناسبتر است، گفت: "موافقم، ورود آبارث منطقیتر به نظر میرسد."