به گزارش «خودروشناس»، این نمونه اولیه در مقایسه با خودروی استتار نشده ای که قبلا دیده شده بود دارای پوشش بدنه ای کامل است اگرچه نیم رخ کلی و چراغ های آن مشخص هستند.
چنان چه قبلا گفته شده بود، گلف Mk8 کوتاه تر و عریض تر از مدل کنونی خود خواهد بود و بسیار شبیه نسخه ای بزرگ شده از جدیدترین پولو است.
چراغ های جلوی این خودرو باریک تر از عقب شده است و بیش تر به سمت جلوپنجره نزدیک شده اند. در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب LED باریک تر جدید با راهنمای جدید تعبیه شده است.
در حالی که تفاوت هایی مشهود در این خودرو دیده می شود، گلف جدید به جای رویکردی انقلابی، نسخه ای تکامل یافته از مدل قبلی خود خواهد بود چرا که رویکرد معمول فولکس واگن برای این هاچ بک محبوب چنین است.
زیر بدنه این خودرو تغییرات بیش تری اعمال شده است. نسخه ای اصلاح شده از پلتفرم MQB برای این خودرو تعبیه می شود که آن را سبک تر از قبل می کند.
فولکس واگن تایید کرده است که اکثر مدل های این خودرو دارای تکنولوژی هیبریدی متعادل 48 ولتی به منظور ارتقای بهره وری در مدل های احتراقی خواهند بود در حالی که مدل های عملکرد بالای GTI و R آن به همراه نسخه GTE هیبریدی شارژی نیز باز می گردند.
به خاطر معرفی خانواده I.D. برقی جدید فولکس واگن، e گلف تمام برقی در نسل جدید این خودرو عرضه نمی شود و گفته می شود نسخه سه در این خودرو که در برخی بازارها عرضه می شود نیز حذف شده و جا را برای هاچ بک پنج در و واگن این خودرو باز می کند.
انتهای پیام/