به گزارش «خودروشناس»، حدود یکسال پیش بود که رنو مگان RS را با پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ 225 اسببخاری معرفی کرد و بیان کرد که این پیشرانه را روی تالیسمان نیز نصب خواهد کرد. این آخرین باری بود که رنو این سدان را به روزرسانی کرده بود.
درست همانند مگان هاچبک که به تازگی شکار دوربینها شده، پوزه تالیسمان نیز با استیکر پوشانده شده تا تغییرات آن تا روز رونمایی مخفی بماند. افرادی که امید داشتند که چراغ LED با استایل L در نسخه فیس لیفت این خودرو حذف میشود، با دیدن این تصاویر قطعا ناامید میشوند، چراکه این چراغها همچنان در تصاویر تالیسمان فیس لیفت دیده میشوند.
در پروفیل جلو، گرافیک جلوپنجره تا حدودی تغییر کرده و طراحی قسمت پایینی سپر نیز نسبت به مدل قبل متفاوت شده است. در قسمت عقب، گرافیک داخلی چراغهای LED این خودرو تغییراتی داشته و طراحی سپر عقب هماهنگی بیشتری با استایل سپر جلو پیدا کرده است.
با توجه به تصاویر جاسوسی که از کابین این خودرو در دسترس است، رنو برخی از ادوات را با استیکر پوشانده است. بنابراین میتوان انتظار داشت که کابین تالیسمان فیس لیفت ارتقا خواهد داشت، اما بعید است که رنو تغییرات گستردهای در داشبورد اعمال کند، اما این تغییرات قطعا منجر به تغییر در کنسول میانی و بهروزرسانی سیستم سرگرمی و اطلاعرسانی خواهد شد.
رنو تالیسمان در سال گذشته تنها 19 هزار و 784 دستگاه در اروپا فروش داشته است، در آن سو فولکس پاسات که لیدر سگمنت سدانهای کلاس D است در مدتی مشابه 154 هزار و 74 دستگاه فروش و پس از آن اشکودا سوپرب فروش 74 هزار و 700 دستگاهی و اوپل اینزیگنیا نیز فروش 67 هزار و 424 دستگاهی داشتهاند. حتی فورد موندئو که برندی غیر اروپایی دارد، فروشی نزدیک به 50 هزار دستگاه داشته که این نشان از شکست تالیسمان در فروش دارد.
به احتمال زیاد رنو از تالیسمان فیس لیفت در پاییز سال جاری و در نمایشگاه فرانکفورت پرده بر میدارد، اما ممکن است که رنو ژنو 2020 را هم برای رونمایی از این خودرو برگزیند. در ادامه خبرهای بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/