به گزارش «خودروشناس»، مورث طی مصاحبه ای اعلام کرد تمایل خریداران نشان می دهد که ساختارهای چهار چرخ فعال محبوبیت بیش تری دارند.
وی گفت: "در روزهایی که ما AMG کلاس E را با آپشن های ساختارهای دیفرانسیل عقب و چهار چرخ فعال داشتیم، بیش از 90 درصد فروش این خودرو به مدل های 4WD اختصاص داشت. در E63 جدید با حالت دریفت نیز خودرویی دیفرانسیل عقب با عملکردی چهار چرخ فعال داریم."
اولین کاندید برای معرفی ساختار چهار چرخ فعال، ابرخودروی AMG GT است و مورث نبود آپشن چهار چرخ فعال برای این خودرو را یک نقص دانسته است.
وی افزود: "زمانی که از مشتریان در مورد GT سوال می کنم، آن ها از من تقاضای ساختاری چهار چرخ فعال دارند. با توجه به رقابت ما در بازار، این امر یک نقص برای AMG در زمینه کاربرد محسوب می شود. به عنوان مثال، مردم در مونیخ همیشه خواستار مدل های چهار چرخ فعال هستند که به نظر من دلیل آن ایمنی و ثبات این مدل خودروها است."
مورث علاوه بر برنامه برای ارائه ساختار چهار چرخ فعال در تمام مدل ها اعلام کرد که موتور 4.0 لیتری بای توربو V8 که در اکثر مدل های AMG ارائه می شود قدرتمندتر از نسخه پرچم دار کنونی نخواهد شد که قدرت 450 کیلووات و گشتاور 850 نیوتون متر دارد.
در عوض، این خودروساز عملکرد بهتر را با برقی سازی به دست خواهد آورد. مورث تایید کرد که AMG GT چهار در معرف یک سیستم هیبریدی شارژی عملکرد بالا با موتوری برقی روی محور عقب خواهد بود که در سال 2017 توسط یک کانسپت به نمایش درآمد. این نیرومحرکه می تواند پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid را به چالش بکشد.
انتهای پیام/