به گزارش «خودروشناس»، Gardner طی مصاحبه ای اظهار داشت مازراتی برندی است که به موتورهای احتراقی و حسی که ایجاد می کنند نیاز دارد.
گام اول در تحول این برند، خودروی اسپرت جدیدی خواهد بود که در نمایشگاه خودروی ژنو سال آینده رونمایی خواهد شد. پس از آن یک کراس اوور متوسط عرضه می شود که در جایگاهی پایین تر از لوانته قرار می گیرد.
به گفته Gardner، طیف کاملی از خودروهای هیبریدی، هیبریدی شارژی و برقی نیز برای مدل 2022 این خودروساز برنامه ریزی شده است.
این خودروساز هم چنین اخیرا در استرالیا قیمت مدل های خود را کاهش داده است. نسخه های ممتاز لوانته در این بازار اکنون 45 هزار دلار ارزان تر از قبل هستند چرا که مازراتی به شرایط بازار خودروهای لوکس توجه دارد.
فیات کرایسلر در سه ماهه ابتدایی سال جاری با کاهش سود 29 درصدی جهانی مواجه شده است. اگرچه مازراتی در چین و اروپا یکی از نقاط ضعف در این زمینه محسوب می شود تغییر نسل رنگلر نیز کاهش تولید در آمریکا را به همراه داشته است.
انتهای پیام/