به گزارش «خودروشناس»، نمونه آزمون این خودرو اکنون پوشش استتاری کم تری دارد و تنها برچسب چراغ های عقب مصنوعی در پشت آن تعبیه شده است.
تایکان تاکنون در موقعیت های متعددی دیده شده است. اما تست در یک پیست مسابقه باعث شده تا اسپویلر عقب اکتیو آن در حالت باز شده دیده شود. چراغ های عقب LED روی صندوق عقب این خودرو شبیه به نسل 992 از 911 هستند. طراحی قسمت جلوی این خودرو نیز شبیه به Mission E کانسپت است.
در عین حال، در قسمت پشت این خودرو دیفیوزر عقب تهاجمی بدون هیچ لوله اگزوزی دیده می شود که ماهیت برقی این سدان را نشان می دهد. این خودروی برقی چهار در از مجموعه رینگ هایی بزرگ با تایرهای اسپرت تر بهره می برد. هم چنین نمی توان عناصر ایرودینامیک در جلو و عقب و کناره های این خودرو را نادیده گرفت.
بهره وری ایرودینامیکی یکی از اولویت های اصلی این خودروساز خواهد بود چرا که تایکان طیف حرکتی بیش از 500 کیلومتر خواهد داشت. با توجه به سابقه پورشه در زمینه خودروهای متمرکز بر راننده، گفته می شود شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 3.5 ثانیه خواهد بود.
احتمالا تایکان اواخر سال جاری و شاید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/