به گزارش «خودروشناس»، با توجه به این امر، یک طراحی ذهنی از چگونگی نسل بعدی این خودرو منتشر شده است که البته یک مشکل دارد. معاون طراحی جهانی نیسان، Alfonso Albaisa تایید کرده است که نسل بعدی GT-R مدل GT-R50 طراحی شده توسط ایتال دیزاین نخواهد بود در حالی که این طراحی ذهنی مبتنی بر این مدل است.
اما با این حال، GT-R50 که به عنوان مدل تولیدی GT-R در این طراحی ذهنی دیده می شود ایده بدی نیست. این خودرو تقریبا قابل قبول است و ورودی بزرگ جلوپنجره آن برای خنک سازی موتور V6 زیر کاپوت مناسب به نظر می رسد در حالی که چراغ های جلوی باریکی که به هواکش ها متصل می شوند، کشیده تر به نظر می رسند.
شاید این طراحی ذهنی به تولید نرسد اما شایعات زیادی در مورد GT-R جدید منتشر شده است. یکی از این شایعات آن است که GT-R جدید برقی خواهد بود یا حداقل این چیزی است که مدیر بازاریابی نیسان، Jean-Pierre Diernaz گفته است. برقی سازی راهی برای پیشرفت این برند ژاپنی است و احتمالا نسل های جدید محصولات ممتازی همچون GT-R و 370Z را نیز شامل می شود.
انتهای پیام/