شیرون اخیراً رکوردی پر سر و صدا بر جای گذاشت و توانست به سرعت 490 کیلومتر در ساعت دست یابد. با این وجود بوگاتی اندکی پس از ثبت رکورد خود اعلام کرد دیگر به دنبال رکوردزنی در این زمینه نخواهد بود.
وینکلمن در مصاحبه با CNET گفته است که بوگاتی به دنبال تمرکز روی دیگر جنبههای شیرون است. او اظهار داشته است:
پرفورمنس تنها به خط مستقیم و سرعت بسیار بالا خلاصه نمیشود. وقتی شما خودرویی همچون شیرون را میسازید در قله حضور دارید و به همهچیز میتوانید دست یابید به همین خاطر شما قادر نخواهد بود که همهچیز را در یک خودرو پیاده کنید.
این مدیر ارشد ادامه میدهد:
شما برای نمایش در قله بودن باید خودروهای متفاوتی بسازید. این موضوعی بسیار پیچیده بوده و به حدی در لبهی تیغ است که شما نمیتوانید آن را با یک خودرو پوشش دهید. مدل پایهی شیرون خودرویی همهکاره بوده و پس از آن نسخههای قویتری همچون اسپورت و سوپر اسپورت را داریم که روی شتابگیری طولی و حداکثر سرعت تمرکز کردهاند.
بنا به گفتهی وینکلمن، یکی از نسخههای آتی شیرون روی ارائهی بهترین نسبت قدرت به وزن تمرکز خواهد کرد درحالیکه نسخهی دیگری بهترین هندلینگ را در دستور کار قرار خواهد داد. رئیس اسبق لامبورگینی و آئودی اسپورت خاطرنشان ساخته این هایپرکارها از پلتفرم فعلی شیرون استفاده خواهند کرد زیرا وینکلمن معتقد است این معماری تقریباً تا اواسط دههی میلادی آینده میتواند در میدان حضور داشته باشد.
بوگاتی تنها 500 دستگاه از شیرون خواهد ساخت و این شامل تمامی نسخههای آتی شیرون است. این موضوع میتواند همانند تولید نسخههای سفارشی ویرون با رنگ و طرحهای خاص باشد.
انتهای پیام/