به گزارش «خودروشناس»، اگرچه این خودرو هنوز شبیه به یک 911 به نظر می رسد اما این مدل توربوی جدید با بسته ارتقایی رینگ ها و تایرهای خود و هواکشی مناسب روی گلگیرهای عقب، ظاهر تهاجمی پورشه را به سطحی جدید برده است.
هواکش های این خودرو کمی عریض تر از 911کاررا، کاررا S و کاررا 4S به نظر می رسند در حالی که اسپلیتر آن عمیق تر از قبل به نظر می رسد. مجموعه ای قابل توجه از اینترکولرها نیز پشت سپر این خودرو قرار گرفته اند.
در قسمت پشت این خودرو، قاب پلاک به مرکز سپر عقب رفته تا جایی برای دیفیوزر تهاجمی تر و عریض تر ایجاد شود. لوله های اگزوز این خودرو نسخه های بیضی بزرگی هستند که با دریچه های خنک کننده عریض در لبه های خارجی سپر تزئین شده اند.
این خودروی درز کرده همچون طیف توربوی کنونی دارای باله عقب قابل توجهی در بالای نوار چراغ های LED است. هواکش روی روکش موتور این خودرو نیز حفظ شده است.
نسخه های توربو بار دیگر با موتور توربوشارژ شش سیلندر باکسر ارائه می شوند.
هنوز هیچ اطلاعاتی از قدرت و گشتاور این خودرو در دست نیست اما گمان می رود قدرتی بیش تر از مدل های توربو و توربو S کنونی داشته باشد که به ترتیب قدرت 397 و 427 کیلوواات و گشتاور 660 و 700 نیوتون متر دارند.
ساختار چهار چرخ فعال، گیربکس دو کلاجه، توزیع گشتاور و دمپرهای دینامیک نیز از دیگر ویژگی های این خودرو خواهند بود.