به گزارش «خودروشناس»، این ون ها که از پلتفرم EMP2 پژو سیتروئن بهره می برند با دو طیف حرکتی برقی موجود خواهند بود. نسخه های پایه این مدل ها دارای باطری 50 کیلووات ساعت و طیف حرکتی کم تر از 200 کیلومتر خواهند بود. یک باطری 75 کیلووات ساعت با طیف حرکتی 300 کیلومتر نیز برای این مدل ها موجود خواهد بود.
تویوتا نیز نسخه ای بازنشانی شده از این ون را با نام ProAce عرضه می کند که تنها در بازار اروپا عرضه می شود. این خودروسار اعلام کرده که سال آینده یک ProAce برقی را عرضه خواهد کرد.
پژو در پی عرضه نسخه های برقی از تمام مدل های تجاری سبک خود تا سال 2021 است که احتمالا سیتروئن و اوپل/ واکسهال نیز از آن پیروی می کنند.
پژو سیتروئن در حال حاضر نسخه های برقی از نسل قبلی سیتروئن برلینگو و پژو پارتنر را به همراه نسخه های سلول سوختی نسل جدید آن ها ارائه می کند. مدل های برقی نسل جدی این خودروها نیز به زودی عرضه خواهند شد.
پژو سیتروئن اوایل سال جاری نیز نسخه های برقی شده از پژو باکسر بزرگ و سیتروئن Relay را معرفی کرد. این خودروساز هنوز جزئیات فنی از نیرومحرکه برقی این ون ها را اعلام نکرده است اما گفته شده این مدل ها دارای طیف حرکتی 227 کیلومتر و 272 کیلومتر خواهند بود.
این ون های برقی جدید با ون برقی بزرگ جدید رنو یعن مستر Z.E. رقابت می کنند.
انتهای پیام/